.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کمیته پیگیری احداث پالایشگاه در مازندران

استاندار مازندران گفت: برای پیگیری احداث پالایشگاه در مازندران کمیته‌ای به ریاست فرماندار در ساری تشکیل می‌ شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید محمد کریمی در جلسه پیگیری مصوبات سفر در خصوص احداث پالایشگاه که یکی از مصوبات مهم استان بوده است، گفت: اجرای این پروژه از امیدهای دیرینه مردم مازندران است.

کریمی با بیان این مطلب که احداث پالایشگاه در مازندران بخشی از نیاز کشور به بنزین را تامین خواهد کرد، ابراز داشت: احداث پالایشگاه در شمال کشور به دلیل استعدادهای فراوان دانش و تکنولوژی، استفبال بالای سرمایه‌گذاری و توریست‌پذیر بودن منطقه، دسترسی آسان به مصرف داخلی و صادرات توجیه‌پذیر است.

استاندار درخصوص حمایت از سرمایه‌گذاران تصریح کرد: برای سرمایه‌گذارانی که پول و امکانات برای سرمایه‌گذاری در استان را داشته باشند، با حمایت ویژه استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و ضرورت ایجاد پالایشگاه در استان گفت: ستاد اجرایی برای پیگیری احداث پالایشگاه در مازندران کمیته‌ای به ریاست فرماندار تشکیل می‌دهد.

کریمی علت عدم استفاده ایران از مخازن دریای خزر به نسبت کشورهای همسایه را عمق زیاد آب در کشور و هزینه بالای استخراج دانست و بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌هایی نوین تکنولوژی، استخراج نفت از دریای خزر در آینده امکان‌پذیر خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد سرمایه‌گذار داخلی، سرمایه‌گذار خارجی طرح را معرفی و طی هفته جاری طرح تفصیلی پروژه را برای گرفتن مجوز به محیط زیست و همچنین به سازمان سرمایه‌گذاری خارجی ارائه دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1387
استاندار محترم سلام هرگاه نساجی مازندران و البرز مرکزی و کارخانه ککسازی سوادکوه و ایران خودرو بابل احیا و ساخته شد پالایشگاه ساخته میشود .
نا شناس 29 بهمن 1387
سنگ بزرگ نشانه نزدن است
نا شناس 29 بهمن 1387
این همان پالایشگاه باباجان است که قرار بود در چند روستای بابل مکان یابی و ساخته شود و فکر میکنید سه دوره قبل نمایندگی بود که اسناد و مدارک ساخت این پالایشگاه را به مردم نشان می دادند و استفاده تبلیغاتی زیادی از آن شد بعد از آن آقای کشاورزیان (استاندار وقت) خبر از انتقال آن به بهشهر (شهر ایشان) داد بدون دلیل قانع کننده ای... بعد شد چپکرود جویبارو حسین آباد بهشهر و بعدش ساری و فردا کجاست خدا داند..... آخرش هم محیط زیست مخالفت میکنه و میگن حیف این طبیعت نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.